Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum systematyczne zwiększa miesięczne przychody ze sprzedaży. W listopadzie wyniosły one 3,9 mln zł względem 3,3 mln zł rok wcześniej. Narastająco, od stycznia do końca listopada przychody spółki wyniosły 40,7 mln zł – o 33 proc więcej niż w analogicznym okresie 2021 roku.
W minionym miesiącu Miraculum wypracowało 1,5 mln zł przychodów ze sprzedaży w nowoczesnym kanale dystrybucji, do którego spółka zalicza supermarkety, drogerie czy dyskonty. Jest to wzrost o 81 proc. w stosunku do listopada 2022 r. Dobre wyniki odnotował również dział eksportu – przychody z tytułu sprzedaży kosmetyków na rynki zagraniczne w listopadzie 2022 r. wyniosły ponad 1 mln zł.
- W listopadzie dział eksportu zrealizował sprzedaż do stałych klientów. Były to zamówienia dla partnerów z Jordanii, Mołdawii, Hiszpanii i wielu innych. Przygotowujemy się do zatowarowania kontrahenta z Arabii Saudyjskiej o wartości ok. 300 tys. USD, które zaplanowane jest na I kwartał 2023 roku – komentuje Marek Kamola, członek zarządu Miraculum.
W najbliższym czasie planowana jest również realizacja kontraktów podpisanych w pierwszej połowie 2022 r. do klientów z ZEA i Arabii Saudyjskiej. Dodatkowo, spółka podpisała nowy kontrakt z partnerem z Iraku na dystrybucję produktów marki Miraculum w tym kraju (kosmetyki do pielęgnacji twarzy i perfumeria).
Znacząco wzrosła popularność sklepu internetowego Miraculum. Narastająco, w okresie styczeń-listopad 2022 r. spółka odnotowała przychody z tego tytułu na poziomie 0,33 mln zł., co stanowi wzrost o 96% w stosunku do analogicznego okresu w 2021 roku, kiedy to wyniosły one 0.17 mln zł.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/miraculum-podsumowuje-przychody-w-listopadzie-wzrost-o-17-proc-r-r